Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Λεωνίδας Μπαλάφας: «Αν είχα παιδί θα με φόβιζαν πράγματα, τώρα δε με φοβίζει τίποτα…»! από την Τζίνα Δαβιλά ( Η συνέντευξη δόθηκε στον «ΠΑΛΜΟ 99.5».


Μόλις 29 χρόνων, ως ο νικητής του «Fame story 4», ο Λεωνίδας Μπαλάφας κατάφερε να εντυπωσιάσει με την ευαισθησία του και την «φωνή» του στο στίχο και στη μουσική, στην ερμηνεία και στην εμφάνιση του στη σκηνή του Κοο-Κοο – αυτή την περίοδο- όσο λίγοι. Κάνει ένα εξαιρετικό σόου, έχει απίθανη επικοινωνιακότητα και ακυρώνει τις θέσεις των καχύποπτων και ταμπελο-φορέων κάθε τύπου περί καλλιτεχνών των reality shows. Συνεργάσιμος και ζεστός, ήπιαμε μαζί του τον καφέ μας στις 13-2-2010 στη φιλόξενη συχνότητα του «ΠΑΛΜΟΥ 99.5» και στις «Μουσικές Αναδύσεις» ακούγοντας τους προβληματισμούς του και μαθαίνοντας ότι φέτος το καλοκαίρι θα περιοδεύσει με τον Πάνο Μουζουράκη σε όλη την Ελλάδα. Αυτό που περιμένουμε είναι τον άνθρωπο που θα πάρει το «κλειδί» για να ανοίξει την πόρτα της κοινής τους συναυλίας…

Παιδί του Fame story 4: Καλό ή κακό?: « Στην πραγματικότητα, δεν έχω ιδέα। Τα πράγματα εξελίχτηκαν και εξελίσσονται πολύ γρήγορά . Δε μετανιώνω για την επιλογή μου να συμμετάσχω στο παιχνίδι, ανεξάρτητα από το αν ήταν σωστό ή λάθος. Πιστεύω ότι όλα μα όλα, γίνονται για ένα λόγο. Η μια γνωριμία έφερε την άλλη και πάει λέγοντας. Δε στέκομαι στο παρελθόν. Κοιτώ το τώρα. Είναι ο τρόπος μου για να μην μαραζώνω ψυχικά».

Τι τον μαραζώνει ψυχικά : «Το να μένω στα ίδια, με τρελαίνει। Δεν μπορώ να στέκομαι στο παρελθόν. Το να πηγαίνω παρακάτω, αποτελεί βασική εξέλιξη για μένα. Η ρουτίνα με ενοχλεί».

Σχετικά με τη δυναμική των reality shows: «Για να είμαι ειλικρινής, βγαίνοντας από το παιχνίδι αισθάνομαι πρωτοπόρος। Η ζωή μας έχει γίνει ήδη ένα reality . Το ιντερνετικό παιχνίδι έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Όλη η προσπάθεια για μένα ήταν ένα πείραμα. Πείραμα ήταν και η ύπαρξη του internet στη ζωή μας. Πιστεύω ότι η σημερινή φάση του διαδικτύου είναι μόνο η αρχή, είμαι σίγουρος ότι ακόμα δεν έχουμε δει πολλά πράγματα. Σίγουρα, μπορούν να χαντακώσουν ένα νέο καλλιτέχνη παιχνίδια σαν το reality. Αλλά αν έχεις κάτι να πεις ,μπορείς και πάλι να κάνεις όμορφα πράγματα. Είναι θέμα σωστών χειρισμών».

Τι τον θυμώνει: « Με θυμώνει το γεγονός, που όταν κάποιος κάνει μια χοντρή μαλακία εις βάρος του πολίτη και των συνανθρώπων του, δεν τιμωρείται ποτέ। Ο ένας καλύπτει τον άλλο. Με αυτήν την τακτική, δε θα γίνει ποτέ ουσιαστική αλλαγή. Τα πράγματα συνεχίζουν χωρίς να αλλάζουν σε τίποτα».

Τι φοβάται?:«Αν είχα παιδί θα με φόβιζαν πράγματα, τώρα δε με φοβίζει τίποτα…»।

Σχόλιο για τον «Πλάτανο», το τραγούδι που έχει γράψει τους στίχους και τη μουσική: « Είμαι παιδί που δεν πρόλαβε να ζήσει σε χωριό, ενώ θα το επιθυμούσε πολύ. Δεν είμαι από τους τυχερούς να έχω ένα σπίτι στο χωρίο. Εδώ και 29 χρόνια ζω στην Αθήνα, στα Πατήσια και παρατηρώ να φυτρώνει η μια πολυκατοικία πίσω από την άλλη. Ο «Πλάτανος» είναι μια αγανάκτηση για ό,τι βλέπω γύρω μου. Έχει πλακώσει ο κόσμος, γίνεται ένα πανικός που κάποια στιγμή θα σκάσει. Αναφέρομαι στο κέντρο που ζω. Δεν μπορώ να γνωρίζω το λόγο που ήρθαν οι άνθρωποι από τα χωριά τους. Τα προγράμματα που υπόσχονται αλλαγή με κάνουν να γελώ. Είναι καλό που γίνονται αναδασώσεις, αλλά είναι παράλογο να καίμε το δάσος και μετά το αναδασώνουμε.. Υπάρχει ένας στίχος που Ζακ Στεφάνου που λέει: '‘κάψτε την πόλη και τα σπίτια και βάλτε ένα δέντρο’’ .

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει ένα τρελός ή πολλοί τρελοί που βάζουν φωτιές σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας ταυτόχρονα. Υπάρχουν σχέδια και κάποιος κρύβεται από πίσω. Τα πάντα κινούνται από το χρήμα. Καλό θα ήταν να ξεφύγουμε από τη νοοτροπία να κερδίσουμε πολλά λεφτά. Υπάρχουν και άλλα πράγματα που είναι πολύ πιο ουσιαστικά, όπως η Αγάπη!

Ο κόσμος έχει ανάγκη από αγάπη, και είμαι σίγουρος ότι αν αγαπήσεις θα αγαπηθείς। Όλα ξεκινούν από μας. Εμείς ευθυνόμαστε για τη μοίρα μας. Ακόμα και για τις δυο οικογένειες που 50 χρόνια μας κυβερνούν, εμείς ευθυνόμαστε. Η προσπάθεια θα ξεκινήσει από εμάς. Οφείλουμε ο καθένας μας να γίνει καλύτερος προσπαθώντας να αλλάξει. Είμαστε μιμούμενα όντα, αφού ο ένας μιμείται τον άλλο, επηρεάζεται. Oι παρέες μας είναι καθοριστικές, απλά για να αλλάξουμε χρειάζεται χρόνος. Όταν βλέπουμε κάποιον που έχει μια αύρα θετική και είναι ‘καθαρός’, μας αρέσει να κάνουμε και εμείς πράγματα που είναι καθαρά. Τα πάντα είναι θέμα συναναστροφών».

Όνειρό του: «Το όνειρό μου αρχίζει να πραγματοποιείται। Έχω φτιάξει ήδη ένα δίσκο το «Το ταξίδι για να σε βρω», που κυκλοφόρησε πέρυσι αλλά τώρα ουσιαστικά ακούγεται και είμαι χαρούμενος γιατί είναι έτοιμος και ο νέος μου δίσκος, που θα κυκλοφορήσει μετά το καλοκαίρι…Πρόκειται για 11 δικά μου κομμάτια. Είμαι έτοιμος να κάνω ένα –δύο βήματα παραπάνω».

Συνεργασίες που θέλει να κάνει: «Θέλω να συνεργαστώ με άτομα της δίκης μου γενιάς। Πέρα από τον Πάνο Μουζουράκη που θα κάνουμε κοινές εμφανίσεις το ερχόμενο καλοκαίρι, θέλω να συνεργαστώ και με τον κύριο Κ. που έχει γράψει ένα τραγούδι στο δίσκο που θα κυκλοφορήσει, αλλά δεν μπορώ να πω περισσότερα για τον ίδιο προς το παρόν».

Βρίσκει αντίκρισμα η δουλειά των νέων ανθρώπων στις δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα? : «Δεν πιστεύω ότι το μέλλον είναι οι δισκογραφικές εταιρείες। Είναι το διαδίκτυο. Το θέμα είναι πώς θα το διαχειριστείς κάποιος το όλο ζήτημα…».

Στοιχείο του χαρακτήρα του: «Είμαι κτητικός। Προσπαθώ να το δουλέψω, άλλωστε τίποτα και κανείς δε μας ανήκει».

Απεχθάνεται: «Το εγωισμό! Ακριβώς ό,τι έχω»।

Τι θαυμάζει: «Θαυμάζω τη φύση ως δημιουργία και υπόσταση. Στον άνθρωπο, θαυμάζω την ικανότητα κάποιου να ξέρει να περνάει ωραία, να χαμογελάει, είναι αισιοδοξία».
Ο Λεωνίδας Μπαλάφας μας κάνει κου-κου κάθε Σάββατο στο «Κοο-Κοο» στο Γκάζι. Η είσοδος είναι μόνο 12 ευρώ και όπως λέει ο ίδιος «δεν έχει στόχο την κατανάλωση μπουκαλιών, είναι ιδανικός χώρος για τα πορτοφόλια των νέων, έχει παρεΐστικο στυλ, περνά κάποιος πολύ καλά και χορεύει πολύ». Το «Κοο-Κοο» βρίσκεται στην οδό Ιάκχου 17 στο Γκάζι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε το σχόλιό σας