Τρίτη 27 Απριλίου 2010

"Οδυσσέας- stop!", της Τζίνας Δαβιλά



Πριν από ένα χρόνο μπήκες στη ζωή μας. Φοβισμένος, χτυπημένος, κακοποιημένος . Σε είπαμε Οδυσσέα, όχι γιατί είχες αποδείξει την ευστροφία σου, αλλά γιατί ήσουν ταλαιπωρημένος. Πέρασαν 3 μήνες για να δεχτείς χάδι, να νοιώσεις ασφάλεια. Στο διάστημα αυτό αρρώστησες, τρέχαμε σε γιατρούς για να ζήσεις, τα καταφέραμε, τα ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ και ξαναστάθηκες στα πόδια σου. Μας έμαθες πώς είναι η ζωή κοντά σου και μαζί  σου  γίναμε και μεις καλύτεροι.

Πριν από 3 μήνες με δάγκωσες στο πρόσωπο και μου έδωσες ένα ωραιότατο σημάδι αλά Χάρρυ Πόττερ!  Ξαφνικά, χωρίς λόγο. Απομακρύνθηκες για προληπτικούς λόγους- σύμφωνα με τις υποδείξεις του κτηνιάτρου. Μεταφέρθηκες σε χώρο που μπορούσες να είσαι ελευθερος - αφού ξεπεράσαμε το ανυπόφορο δέσιμο που επιβαλλόταν για "προληπτικούς λόγους". Δεν ήθελα να νοιώθεις εγκλωβισμένος. Δεν ήθελα να επαληθεύιες το όνομά σου. Φοβόμουν να σε πλησιάσω και αναστέναζα πολλές φορές γιατί  καταστράφηκαν δια βίου  οι σχέσεις μου με τα μεγάλα σκυλιά .

 Σήμερα μου είπαν ότι σε χτύπησε ένα αυτοκίνητο, σύρθηκες ως την άκρη του δρόμου και ξεψύχησες εκεί. ... Και είχα 3 ολόκληρους μήνες να σε χαιδέψω...Από φόβο...Αχ, βρε Οδυσσέα μου - που για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεις το όνομά σου... Πού να πηγαίνεις άραγε???

2 σχόλια:

  1. Tζίνα λυπάμαι πάρα πολύ!!!!Δάκρυσα.....γιά την απώλειά του!!Βλέπεις θυμήθηκα το δικό μου σκυλί,τον επί 10 χρόνια,πολυαγαπημένο μου σκύλο Έκτορα,που η ανεξήγητη κακία των ανθρώπων,μου τον στέρησαν γιά πάντα,φέτος στις 10 Φεβρουαρίου..Μόνο εγώ ξέρω πόσο..μα πόσο ...μου λείπει!!!!Ωστόσο,οι συγκυρίες το έφεραν έτσι,ώστε η ψυχή του Έκτωρα,ξαναγύρισε στο σώμα ενός άλλου σκύλου,πολύ πολύ ταλαιπωρημένου,διότι και πάλι η ανεξήγητη κακία των ανθρώπων προσπάθησε να τον απαγχονήσει....Τώρα νοιώθω καλύτερα!!!!Ίσως...όταν κι εσύ είσαι έτοιμη...ο Οδυσσέας μπορεί να επιστρέψει...ίσως στο σώμα,ενός μικρότερου σκύλου!!!!Τα ειλικρινή μου συλληπητήρια!!!!
    Με απέραντη συμπόνια
    Ευαγγελία Μαζαράκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. den ksero ti na po...
    einai o dikos mou fobos me ton Felix.
    Pote den gnorisa ton Odissea, alla ton agapisa meso apo tis istories pou akouga...
    Pantos ezise eutixismenos!
    Euxomai ola ta zoa tous kousmou,
    na exoune oloi tin tixi tou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

αφήστε το σχόλιό σας